6/02-2010

Guten morgen! Har precis ätit frukost. Vaknade tidigt idag, vid nio. Lite surt, ville sova länge idag men jag kunde inte somna om... :p
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, vi får se helt enkelt.
Om jag inte ska göra något speciellt lovar jag er massa roliga inlägg!

Har ni hör talats om den där gruppen på facebook som heter "Vi som hatar killen som slängde ner hunden nerför bron" (ungefär sådär heter den), jag gick in för att kolla vad det var, det fanns en länk och så tryckte jag på den. Då var det en film som några tjecker (tror jag) har spelat in, när en kille slänger ner sin grannes hund nerför en bro. Hunden börjar gråta och allting. Jag började gråta, hur kan man göra så?! Mådde jätteilla och gick ifrån datorn för att mysa med Lotta. Lyckligtvis klarade hunden sig, hoppas den där killen blir åtalad!

Nu ska jag fixa ett lite roligare inlägg.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback