8/02-2010

Hejhej, sitter och försöker att inte sträcka handen till en inbjudande lilla godisburken ett par cm ifrån... Haha, ska ju ha ett nationella prov imorgon, svenska del 1. Och alla vet ju att man får käka godis, lite i alla fall, haha tänk om man kom med värsta big mama påsen! Det ska jag faktiskt inte göra. ;)
Nej, men i våran skola får vi i alla fall det för man blir ju pigg av godis. Så det så. :)
Imorse gick jag upp -totalt mot min vilja- och åt frukost och fixade mig som vanligt, inga konstigheter där. Hade slöjd, SO, engelska (där vi för övrigt ska läsa om andra världskriget! och jag som har varit så tacksam det här året, vi jobbade ju med alla krigen förra året...), matte, musik svenska och så hade vi en liten sammankallning om temaveckan. Alltså, alla nior ska fixa samarbetsstationer som vi ska ha en förmiddag på temaveckan, jag och Frida ska hålla i en övning som går ut på att man ska samla hela gruppen på en liten yta. Hehe.

Efter de vanliga lektionerna var det dags för matte igen, pust, och sedan möttes jag av en lite knasig syn...
Det såg sjukt roligt ut från mitt håll i alla fall, Olivia och Frida gick mot olika håll och så kom jag där. Det såg roligt ut i alla fall, särskilt med tanke på att vi hade skiljts åt ungefär 10 minuter tidigare. ^^
Aja, efter skolan gick jag hem och hungrade 'nästan' ihjäl mig innan mamsen kom hem och lagade mat, sedan gick jag och mamsen till Willys och köpte lite diverse saker och så började mamma prata med någon granne, så fick vi stå där i hundra år innan vi kunde gå hem... Haha.
Sitter och lyssnar på musik, snajsigt. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback