aha moment! + beachbild



Nu fattar jag varför det inte gick, jag hade sparat bilden i fel format. Fick värsta aha moment! :)
Men visst är duschhanddukarna/badhanddukarna fina?! De är från H&M och jag ska absolut ha en!
Det börjar bli lite krångligt i badrummet nu... Haha, har ingen bra handduk till håret [mitt hår är för långt] och jag och brorsan har likadana duschhanddukar [har "tags" där det står vems som är vems]. En gång råkade brorsan ta min handduk, det resulterade i att jag inte använde den på ungefär två veckor - även om den hade tvättats... Har lite bacillskräck... Hehe.
Aja, la även till två bilder från förra sommaren då jag hängde med Olivia, Nebbi & Olivias kusin Max i stan. Åh vad jag vill ha sommar! Att kunna gå runt i bara ben, öppna garderoben och se små söta saker, äta glass i solskenet, bada! Kom fort!
Får sluta skriva om sommaren innan jag tar fram alla sommarkläder... Haha!
Ska titta lite på tv nu hade jag tänkt, inte för att det finns något att titta på men...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback