Detta visste ni inte om mig


Detta visste ni inte om mig:
• Jag har älskat att sjunga sen jag var två år, har sjungit ett antal gånger i skolan. Första gången sjöng jag en låt jag skrev själv, acapella, låten handlade om en kille jag var sjukt kär i... Stod och skakade under hela låten. Haha, jag var runt 11-12 år.
• Jag gillade inte Olivia först, haha. Verkligen inte! Men den där "irriterande typen" visade sig vara en underbar vän, bästis. <3
• Jag trivs inte där jag bor nu, jag bor på en gård där det bara finns massa barn och gamlingar och på de andra gårdarna bor bara skumma typer. (Tycker jag) Det enda jag gillar är mitt rum, stylish! ;)
• Jag tror på Gud, alltså så konfirmerades jag inte för att få presenter, det var bara en bonus! Hihi. Jag ber faktiskt ibland, jag bad väldigt mycket vintern 2008-2009... Till min förvåning blev situationen en aning bättre efter några veckor. :)
• Jag önskar att jag vore hörande, det kan vara riktigt frustrerande att ha en hörselnedsättning ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback