1/02-2010

Dagen har varit helt okej med vanliga tråkiga lektioner...
Jag och Sara var de första som kom till slöjden, de andra poppade in lite här och där. Det snöade ju som galet igår, blev riktigt chockad när jag tittade ut genom fönstret. Skönt med snö istället för is! :D
Fast det ligger ju is under snön, var nära att ramla imorse... Hehe.
Under engelskan mådde jag riktigt dåligt, ni kan tänka er varför... Men det gick över efter halva so'n.
Hade matteprov idag, det gick bra! Yeey! :)
På musiken fortsatte jag och Frida att skriva på låten. Den blir bra! Sen var det bara svenska kvar, skönt, då gick vi igenom häftet till nationella proven.
Jag och Frida tog massa wierd kort och spelade in konstiga filmer idag, tveksamt om jag lägger upp dem.. ;)

Sitter och tittar på Family Guy, snart lägger jag upp ett par bilder..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback