15/02-2010

Hejheej!
Åt för en stund sen och nu sitter jag här, ska berätta vad jag har gjort under helgen tänkte jag.
Jo, igår kom ju Frida som sagt men vi gjorde inget speciellt, satt och kollade runt på internet lite innan vi åt middag (Quesadillas mumma!). Efter maten tog vi vagnen till Kungsportsplatsen där vi träffade söta Olivia som hade med sig varsin chokladask till mig och Frida. Urgulligt! Men jag kände med lite dum, jag hade ju inte köpt något... :/
I alla fall, vi hade tänkt mysa lite på Waynes men eftersom det var söndag var det stängt, typ allting stänger klockan fyra på söndagar, vilket vi inte tänkte på. Så det blev inget fikamys, istället begav vi oss till 4GOTT, kunde inte köpa något då jag bara hade 7 kronor i mynt och de tar bara kort om man handlar för över 40 kronor, lite dåligt tycker jag... Aja, fick gå runt och sukta medans Frida & Olivia köpte sitt.
Så gick vi till det knökfulla biopalatset, jag köpte en liten (och då menar jag liten, blev nästan lite chockad när jag såg hur liten muggen var... Haha) och en liten påse Gott och Blandat.
Vi satt längst fram till höger. Det var faktiskt inga problem!
Filmen var hur bra som helst! Romantisk komedi - något av det bästa som finns! Jag älskar hur alla (nästan) roller fläts samman i filmen, ja... Den var GRYM! Sockersöt ibland och riktigt rolig ibland.
Men man blev ju lite deprimerad när man såg alla par... Hehe.
Just det! Alla fick några bitar av den nya Geisha chokladen! Det var gott! :)
Efter filmen åkte vi bil hem där vi satt lite vid datorn innan vi satte oss ned i "sänghörnan" och hade mysigt tjejsnack. Vid tolvtiden bytte vi om till pjyamas och fixade oss inför natten och så la vi oss i sängarna och hade tjejsnack igen. Hihi.

Jag sov riktigt gott, vaknade runt kvart i tio och såg att Olivia också var vaken. Så Olivia väckte Frida (tror jag... :p) och så gick vi upp för att äta frukost. Vilket jag för övrigt tycker är det bästa av alla "mat-tillfällen"... Efter maten fixade vi oss och så åkte Olivia vid tolvtiden för hon skulle iväg.
Frida och jag gick ut med Lotta vid ettiden, när vi kom in igen började vi leka på en sida där man räknar ut hur bra man passar ihop med någon, haha. Sen spelade vi Sverige spelet, Frida vann. Fast det var jämt! ;) Frida åkte hem vid tretiden, då satte jag mig i soffan och läste igenom KICKStidningen jag fick av Yvonne. Ja, sen vet ni ju resten.
Har inte tagit särskilt många bilder, bara några mongobilder och en film från bion och så ett par konstiga bilder Frida tog på mig förut, men jag har i alla fall tagit kort på dagens outfit (vilket för övrigt var halva gårdagens...) som jag kan visa så fort jag har laddat kameran.
Nu ska jag linda in mig i min filt för jag fryser som om jag vore på nordpolen...
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback