5/02-2010

Hejhej, sitter och snaskar naturgodis. Mums! Ur datorn hörs Sturm und Drang - That's the way I am.
Dagen har varit otroligt... Kort! Har haft NO; laborationer, drama, svenska; skriva novellen & elevens val; fotoredigering på picnik. Har använt mig av picnik jääättelänge så jag vet typ allt. ;)
Idag hade vi Alla Hjärtans Dag - tema. Eftersom jag inte har någon pojkvän och inte har några bilder på mina vänner eller så i skolans datorer så gjorde jag om två bilder på André Linman och Bill Kaulitz.
Eller, den andra gjorde jag för någon timma sen, men you get the concept! ;)


 

Vad tycker ni? Jag tycker bilderna blev fina. :) Ikväll blir det Let's Dance. Just det, imorgon börjar ju melodifestivalen! Absolut ett av årets höjdpunkter! Imorgon blir det att heja på söta Ola! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback