100101 (huh?)

Guten vormittag!
Ser inte datumet riktigt ... konstigt ut? Haha, ska nog börja med det jag hade förut igen... 01/01-2010. Mycket snyggare, haha! ;)
Vid tolvslaget satt hela familjen och tittade på Jan Malmsjö när han pratar och så räknade vi såklart ner, efter massa "Gott nytt åååååååår!" gick jag, mamma & pappa ut för att kolla på alla fyrverkerier, mys!
Tyvärr blev det inga bra kort eftersom kameran var lite seg och tog antingen kort precis innan eller efter fyrverkerierna "poppade upp". Så jag filmade istället, och så filmade jag världens sämsta videoupdate.
Ser hemsk ut! Hehe...
Jag la mig vid halv två efter att ha fastnat i min bok... Höhö.
Vaknade faktiskt halv 12 idag, senare än vanligt, idag händer ingenting.

Men vet ni vad? Jag har ju varit så slö när det gäller dagens outfit, nu ska jag skärpa mig! Nästan varje dag blir det en dagens outfit, kanske inte när jag inte har något speciellt på mig. Som idag, men annars så! :)
Nu ska jag ta och hitta på något jag kan göra, puss & hej.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback