27/01-2010

Hellu.
Sitter och pluggar lite, tyska, och kikar runt lite...
Dagen har varit lång.
Engelska, SO (fick den sämsta & segaste datorn!), bild, tyska och matte. Helt okej skoldag.
Efter skolan åkte jag och Olivia till Frölunda Torg och kikade lite, Khen var faktiskt med också. :)
Köpte Försvarets hudsalva (alltid bra att ha) och tre par örhängen som man kunde köpa för 49,50 kr! :D
Fynd fynd fynd! Vi frågade även ett par personer om miljö och så inför Olivias presentation på NO'n.
Tänker inte säga vad en kille sa... Men jag höll på att dö av garv inombords... Olivia, du fattar vad jag menar! ;)
Kom hem, käkade, tittade på The Hills och nu sitter jag här.
Ska nog duscha sen, vill inte chansa och vakna upp med fett hår! Haha, jättekonstigt men när jag får fett hår ibland så kan det vara så att jag har jättrent hår dagen innan och på morgonen efter blir jag helt förtvivlad... Hehe. Back to the tyskabok, men jag kommer tillbaka sen! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback