Köpen

Innan jag visar er gårdagens och dagens outfits (och förra måndagens) så tänkte jag visa er lite grejer jag köpt, nagellacket och halsbandet köpte jag när jag och olivia var i stan för ett tag sen.


Supersnyggt nagellack, love love love.


Föll för det direkt när jag såg det! Hihi, den är ifrån BikBok.
Det står Bumblebee på. :)


Nu kommer vi till det jag köpte på second hand! Mamma hittade det här skärpet, visst är det lite fräsigt? ;)


En supadupasnygg väska, älskar den! :D Jättebra kvalité också! :D


Låset är det jag blev "föräskad" i! :D




Mot utgången hittade jag en liten börs som matchade väskan perfekt! :D
Olivia blir väl glad nu när det står España på! ;)


Bilden visar inte börsens riktiga färg... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback