Bio + mys hos Olivia

öööörrrghhmmm ,  är typ det enda jag får fram just nu. Har fått mig en förkyldning, mamma är boven i dramat! Hehe, hon har smittat mig i alla fall så nu sitter jag och snörvlar med halsont. Yeey. Not..
Sitter och tittar på  Let's dance där Elin Kling, Mattias Andreasson och Claudia Galli klart är mina favoriter. :) Vilka hejar ni på?

Igår var jag och mamma på bio, En julsaga, den var riktigt bra! Gullig, men lite läskig... Spöken och 3D? Haha. ;)
Efter bion och massa popcorn åkte jag till Olivia. Vi gick och hyrde film och köpte Ben & Jerry glass. Först tittade vi på Brüno, den var en av de sjukaste filmerna jag någonsin sett! Haha, men den var riktigt rolig! :) Efter den filmen tittade vi på The reader, en av mina favoritfilmer. Den är så himla fiiiin! Det är David Kross också! :D Snygging! ;)
Vid 1 tiden tittade vi på Julteatern och åt varsin nattmacka, sedan satt vi vid datorn. Jag vågade inte lägga mig, haha. Men vi la oss efter någon timme och gick upp vid nio (vi var zombies) för Olivia skulle klippa sig. Men så ångrade hon sig och så avbokades tiden. När det var klart valde vi mellan frukost och att sova. Vi valde det sistnämda! Hehe, jag vaknade vid 12-tiden och Olivia en halvtimma senare.
Ja, idag åkte vi pulka (tefat), det var roligt men ... kallt! Fick massa snö innanför jeansen... När vi gick hem till henne bytte jag jeans och så drack vi lite varm choklad innan mamma & pappa hämtade mig.
Nu börjar Let's Dance, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback