En lista från cosmopolitan.se ;)

Namn: Anna

Piercingar: i öronen

Tatueringar: har inga, fast jag ska ha ett litet hjärta på ena ankeln! :)

Skostorlek: 38

Hårfärg: Mellan/mörk blond.

Fräknar: på sommaren. :)

Motto: Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

 

Kär? Ja.<3

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, det bor typ bara barn där jag bor... haha, hade helst bott kvar i smycke... :(

Dricker du? Nepp.

Röker du? nej och det tänker jag inte göra, någonsin.

Vilket schampo använder du? typ nått från nivea, tacka vettja Aussie! De har ju skapat ett helt set. Ska inhandlas!

Vilken parfym använder du? Ingen särskild, har ganska många parfymer men dem är från yves rocher och sånna där sidor men Ego Girl är en parfym jag måste ha! :)

Vad är du rädd för? Höjder, är höjdrädd och har varit det ett antal år... :(sen är jag jätterädd för att halka/snubbla/falla över en kant/ramla så att jag hamnar på en väg: bilväg, spårvagnsräls eller tågräls.

Gillar du att tvätta? Nej? Det är tråkigt + så är det läskigt i våran tvättstuga. :O

Gillar du berg- och dalbanor? Nej, för den anledningen att jag är höjdrädd. Fast ibland kan jag åka någon enstaka, fast då är det ingen som Balder eller så.. :P

Senaste...

Filmen du hyrde?

The Reader och Brüno med Olivia.

Filmen du köpte?

Tokio Hotel TV. Typ film. Haha. ;)

Låten du hörde:

The Rose

Låten du laddade ner?

Det kommer jag inte ihåg...

Personen du ringde?

mamma

Personen som ringde dig?

mamma eller pappa

TV-program du såg?

Jims värld

Person du tänkte på? .

jadu. ;)

 

Favorit...

Låt: mååååånga!

Sak att göra: vara med vännerna, mysa, blogga, shoppa. Listan kan göras lång. Haha. ;)

Sport: dans, och säg inte att dans inte räknas för det gör det! Annars får det väl bli innebandy!

Dryck: cola

Kläder: söta klänningar & kjolar

Film: Benjamin Buttons otroliga liv & The Reader är två av favoriterna. :)

Bil: öhm... Vilken bil som helst som har snitzigt tak! Haha, cabriolet! :D

Serie: Cityakuten (BUUHHUUU), Gossip Girl, Top Model, simpsons och många fler.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke?

Tråkigt nog har jag gjort just detta alldeles för många gånger. :/

Gråtit över en flicka?

Ja, fast inte på samma sätt som över killar. Fast det är minst lika jobbigt. :(

Ljugit för någon?

Det har väl alla?

Varit i slagsmål?

Nej.

Blivit arresterad?

Nej.

Träffat någon från internet IRL?

Nej, skulle inte våga det... Haha.

Antal...

Gånger du varit kär?

riktigtriktigt = tre gånger. Sen har jag haft massa chrushes genom åren. Haha. ^^

Gånger ditt hjärta brustit?

En och en halv, asså den halva var typ för att jag trodde att jag aldrig skulle få se honom mer.. :p

Hjärtan brustet på grund av dig?

inga hoppas jag? :)

Tjejer du kysst?

gillar inte tjejer på det sättet :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?

Ja, eftersom jag fortfarande går i grundskolan så blir det rätt många. Haha! ;D

Gånger ditt namn varit med i tidningen?

Två. ;)

 

Senaste...

Boken du läste?

Audrey.

Personen du fick e-mail av?

räknas pm på facebook? haha, isåfall Emelie :)

Personen du fick brev av?

öh... vet inte..

Personen du fick sms av?

Olivia.

Gången hela din familj åt middag tillsammans?

Igår.

Saken du köpte?

vet inte, haha.

 


Vad har du gjort idag?

Bloggat typ.

Var det kul

a :)

Brukar du svära mycket?

Nejj, eller jo jag kan svära på internet/sms och så men jag brukar inte svära in real life :P

När stiger du upp på morgonen?

på vardagar blir det runt halv sju.

Vad har du på dig?

myspys typ. haha

Vad ska du göra ikväll?

käka halstabletter och titta på Project runway. hihi

Vad är du allergisk mot?.

"Vårpollen", haha kommer inte ihåg vad det heter just nu men det är typ pollen på våren. ;)

Var har du ont?

I halsen. :(

Använder du hårspray

Ibland.

Kan du stå på händer?

Räknas det om fötterna är på marken? ;D

Håkan Hellström eller The Ark?

The Ark är rätt bra. ;)

Salt eller socker?

Socker! jag hade en traumatisk upplevelse för några dagar sen... För att bli bättre i halsen skulle jag gurgla saltvatten, höll på att spy och allting men jag gjorde det. Hjälpte det? Nej! Haha!

Gillar du ketchup?

ja.

Är du glad nu?

är för uttråkad för att kunna vara glad. hehe

Var du glad igår?

ja

Vad dansar du till?

det som är dansvänligt. ;)

Stockholm är... ?

helt okej, jättefin stad! :)

Göteborg är... ?

BÄST!  Det behövs inga fler ord.. ;D

Spaghetti eller makaroner?

båda, de smakar ju likadant? ;p

Land du vill besöka?

Grekland, USA, Frankrike, Italien osv. Är inte så "sugen" på Thailand faktiskt, inte just nu i alla fall, är mer inne på Kreta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback