Inspiration from outfits

Hittade några riktigt snygga outfits på posh24.


Först och främst var det håret som jag "föll för", blir lite sugen på lugg... Men med tanke på vad som hände förra gången så vågar jag nog inte ta några chanser! Haha! ;) (jag var typ sju år och jag hade tjatat på mamma att få lugg, min bästa kompis hade det, jättelänge och så tillslut gick mamma med på det och satte mig i frisörstolen. En halv meter utanför frisörsalongen efter klippningen sa jag "mamma, jag vill inte ha lugg..." Haha! Detta på grund av att luggen "stod ut" väldigt mycket... Haha, det såg inte klokt ut!)


Love love love. Håret, den neutrala sminkningen, outfiten. LOVE!


En vit fin väska mot den mörka outfiten, najs.


Det kanske inte är Bellas snyggaste outfit men bilden var så söt på henne och Nils (förutom att kavajen inte sitter så bra...) så jag var bara tvungen att ta med den! Hehe. :)


En snygg outfit från en som jag personligen inte tycker brukar ha så fina kläder.
Är nog den enda tjejen i hela världen som tycker det, haha, förut hade hon ju ALLTID jättefina kläder! Men hon har spårat ut lite tycker jag... Lauren Conrad däremot, får man sno hennes garderob? ^^

Kommentarer
hhajan säger:

gumman jag skrev inget på dig blogg :o<3

2010-01-05 | 22:48:57
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback