14e juli

Hejhej! Sitter i shorts och linne, lite synd att vi inte drar till stranden idag men jag måste köpa sakerna till Berlin. Får dra till stranden någon annan dag istället. Mormor och min moster har precis kommit, vi har passat Zion i en vecka och nu ska moster hämta honom. Men först ska vi fika! :) Sedan åker jag och mamma till Frölunda Torg. Igår kollade jag runt på olika Tokio Hotel - sajter, har missat mycket då internet inte velat samarbeta... Senare på kvällen blev det Morden i Midsomer (jag och mamma har tittat på det sen jag var liten, har alltid varit först med att lista ut vem mördaren är. Samma sak igår! haha) men avsnittet igår var inte alls bra... Okej, jag sitter och pratar om en tv-serie? Till något viktigare - idag fick vi veta några utav de sakerna jag är allergisk mot. Timotej, gråbo och katt. Men om någon dag eller två ska vi få veta exakt och hur mycket. jag är 99,9% säker att jag inte är allergisk mot hundar i alla fall. Nej, nu ska jag vara lite mer social. Puss.


jag just nu.

Kommentarer
Soha säger:

Fint hår du har

2010-08-04 | 22:21:38
Bloggadress: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback