16e juli

Jag. Måste. Ha. En. Laptop! Det här går inte. Inte bara att bloggen är otroligt tråkig just nu, man vill ju blogga när man kan lägga upp bilder, så kommer det att bli helt stört sen när jag börjar gymnasiet. Jag vill ju inte skylla på att min dator inte fungerar som den ska hela tiden. Nej, det går ju inte. Men mamma och pappa har själva sagt att vi ska titta på en laptop så fort som möjligt, efter resan då. Och så ska jag kanske byta till Comviq kompis, är 100% säker på att alla i min nya klass kommer ha det. Föressten så är det bara ett par stycken av mina vänner som inte har det. Det känns lite... Ja, ni fattar. Så vi får se hur det bli med elektroniken. Hehe. Men först är det resan till Berlin! Den närmar sig och jag borde egentligen fundera ut vilka kläder jag ska ha med mig och packa o.s.v... Ska ta och skriva en lista på det jag ska ha med mig och så kan jag välja ut kläderna imorgon. Bra va? Får la berätta om igår!

Jo, igår fyllde Frida 16 år! (Vilket innebär att jag är minst... Haha) GRATTIIIISS på dig bästis ♥ Jag köpte en Twilight-novell, om en vampyr i Twilightböckerna. "Bree Tanners andra liv." Har köpt en sak till men jag väntar på att den ska komma, har nämligen beställt den på nätet. Det skulle ta 1-3 dagar så den kommer väl på måndag hoppas jag. (Flyget går på eftermiddagen så jag kan hämta och skicka den isåfall.) Det var riktigt mysigt i alla fall, vi åt gottigottgott! Marängtårta. Mmm... Jag åkte hem vid halv 10 och då tittade jag, mamma och brorsan på en film. Idag har det inte hänt så mycket, besökte farmor i förmiddags och efteråt åkte jag och mamma till New Yorker som hade rea. Ska ta och skriva listan nu, ha en fin kväll. Puss!

Kommentarer
hhajan säger:

japp det var och är det, fast det växer inte om det r slitet you know :(<3

2010-07-18 | 03:54:43
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback