3e juli

Nu tänkte jag skriva lite om de senaste dagarna. Jag har inte gjort så mycket, gosat med Nico, gått på bio med tjejerna - Eclipse såklart, den var helt grym! Det verkar som om Twilight-filmerna blir bättre och bättre för varje film. Behöver jag tillägga att Jacob är dundersnygg? Antagligen inte... ;) I den här filmen hittade jag en annan snygging, kanske till och med lite snyggare? Han spelar Jasper i filmen. Raawrrr.. Hehe. Ja, innan filmen blev det Thai-mat som var lite sisådär. Kvällen var riktigt mysig i alla fall! Annars har jag bara slappat och gosat med Nico som sagt. Han är helt underbar! Men vi vet inte om vi kan behålla honom.. :( Jag har fått allgergiska symptom. (Utslag över hela ansiktet och nu även på halsen) Om vi väljer att inte behålla honom ska vi eventuellt skaffa en hund istället, i höst eller i vår.

Bort med det tråkiga, idag åkte vi till stranden. Låg och solade, har fått mer färg! Det gillas starkt! Mamma och jag doppade oss i vattnet, det var inte så jätteskönt... Haha, det var riktigt kallt men efter några minuter blev det lite skönare. Imorgon ska jag kanske, om det är fint väder och så, åka till samma strand med min moster, hennes vänner och kanske mamma. Det blir kul!

Mitt internet är så segt att det inte går att lägga upp bilder, ska ta igen på bildfronten så fort internet är någorlunda normalt. Nu ska jag njuta av sommarkvällen. Puss, hej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback