13e juli

Hejhej, hur är det med er? Själv är det bara bra, förutom att vädret har gjort mig väldigt seg...
Helgen i (utanför) Stockholm var jättekul och vädret var toppen! På torsdagen åkte vi tåg till Stockholm och bara chillade hemma hos Frida, hoppade studsmatta och hängde med Fridas roliga lillasyster. I fredags åkte vi in till Stockholm för en shoppingrunda, Olivia köpte massor men själv hittade jag bara tre saker. Ett jättefint armband från Urban Outfitters, en vit kofta från Zara och solskyddskräm. Vi köpte även varsin Yoghurtglass (stort mums-moment!). Både i lördags och söndags var vi på Oxeludden där många av Fridas släktingar bor, det ser ut som Salktkråkan fast mer lantligt. Jättegulligt!! Där badade vi, solade och hade allmänt kul. Förutom att jag trampade på en geting... Ajaj. Under helgen hände en annan lite mindre kul sak, fast det vågar jag inte skriva för ni kommer säga att 1. Jag är galen. Eller 2. att jag sov eller inbillade mig. Läskigt var det i alla fall! Hehe. I söndags flög vi hem till bästkusten och underbara Göteborg. Det var jätteskönt för det är ju som man säger: Borta bra men hemma bäst.

Igår gjorde jag inget speciellt, mommo kom hit och så. Idag har/tänker jag inte göra något speciellt heller då vädret inte är att hurra för... Men imorgon ska jag till Frölunda Torg för att köpa det sista till Berlin och en present till Frida som fyller år på torsdag. Hoppas att det jag har beställt hinner komma till torsdag, då är presenten fulländad. Nej, nu orkar jag inte sitta här längre. Inga bilder blir det idag heller för jag är vid fel dator, eftersom min dators internet inte fungerar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback