28e juli

Hejhej bloggen! Kom hem i måndags (natten) efter en otroligt rolig resa! Jag orkar inte berätta om den nu för jag har suttit ett tag och försökt få bukt på en ny design men det går inget vidare... Jag vet precis hur jag vill ha den men hur jag ska göra den är en annan femma... Vill ha mellanrum mellan menyn och inläggen samt små boxar i menyn. Alltså profilen i en box, senaste inläggen i en box och så vidare. Resten avslöjar jag inte för de grejerna har jag inte problem med. Så om ni vet hur man får mellanrum mellan menyn och inläggen och hur man gör boxar kan ni väl skriva en kommentar, eller maila. (Adressen finns i profilen)
Nu ska jag duscha, imorgon kommer Olivia en stund och sedan kommer Frida och sover över. Ha en fin kväll. Puss. <3

(Bildbrist..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback