14e juni

Hejhej, sitter nyduschad och insmord med Dove's bodylotion som ger färg. Lyx! Idag var det den sista skoldagen och den spenderades med rensning av skåpet, träning inför Öppen Scen på skolavslutningen imorgon, städning i klassrummet, våran avslutningslunch och mys med alla goa människor.
Vi trodde att det skulle bli smörgåstårta till lunchen men åttorna lurade oss! De hade gjort en buffé som enligt min smak var helt okej, men efterrätten... SKITGOTT! Det var en hallon-pannacotta-cheesecake (hahaha) Riktigt smaskig! En av rektorerna höll tal och så höll Olivia tal och gjorde mig helt tårögd...
Efter lunchen dansade och flummade vi lite klassrummet innan lärarna skulle spela oss! Vi spelade ju dem i julas, nu var det vår tur att bli imiterade. När dagen var slut var det dags att lämna tillbaka skåpsnyckeln och gå hemåt. Halv fyra hade jag tid för klippning, blev riktigt nöjd! Mitt hår var äckligt slitet innan så det känns jätteskönt nu. Håret är en bit kortare, klippte ännu mer uppklippt och så fick jag håret plattat.
Imorgon ska jag dock ha lockar, tack för lånet av locktången Frida!

Måste göra ett schema inför morgondagen (morgonen...) så att jag hinner med allt som måste fixas...

06:00- Gå upp, äta frukost.
06:15- sminka mig.
06:30- Deo, parfym, ta på mig klänningen.
06:35- locka håret (vem vet hur lång tid det kommer att ta...), sätta på lösnaglarna, sätta på skorna, packa en väska och ta kort.
08:00- Gå hemifrån, senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback