27e Juni

Hejsan bloggen, nu var det ett bra tag sen jag skrev. Det är ju sommar, men jag ska försöka skriva ändå. Hehe. I tisdags var jag som sagt med Frida och Olivia. Vi träffades i stan och gick runt där i timmar, särskilt i skoaffärer. Till slut mådde jag faktiskt illa så fort jag såg ett par skor, haha. Jag letade efter jeansshorts men det fanns typ inga, så jag och mami ska åka till Kungsmässan någon dag och kolla där istället. Vad gjorde vi mer i stan? Jo, vi fikade på ett jättemysigt café, vi köpte varsin cheesecakebrownie (?), det var faktiskt gott! Väldigt mättande men smaskigt! Vid 6.tiden stack Frida till tåget och jag & Olivia åkte hem till Olivia. Tv, dator, hjärtchips, mys! I onsdags vaknade vi ganska sent, åkte till en Stadiumbutik för att kolla efter ett par skor, sedan åkte vi till stan och köpte varsin Frapino, köp Kokos och ananas!! Den var jättegod och smakade som ananassplit! Efter det åkte jag hem.
I torsdags gjorde jag inget speciellt, inget som jag kommer ihåg i alla fall... Jag och mamma monterade ihop kattställningen, den är jättesöt! Ja, det var en riktig chilldag.

I fredags var det Midsommarafton! Glad Midsommar i efterskott! :) Mormor kom hem till oss och så tittade vi på filmer när mamma var liten. Jättesöt! Och min moster såg jättecool ut i ett klipp när hon var runt min ålder! Sedan var det sill, köttbullar, potatis, gräslök, jordgubbar med grädde och så vidare... Gött! Efter en dag med mys, tyvärr inte med midsommarstång...  :(, gick vi på prommis längs Kastanjeallén. På kvällen kände jag min alldeles febrig och krasslig men det gick över som tur var!

Igår hängde jag med Frida och Olivia, vi åkte till Eriksberg och gick på glassjakt! Haha. Tillslut hittade vi ett glasscafé som sålde Triumfglass. För min del blev det melon och himmelsk röra (kolaglass), vi satt ute ett bra tag. Vi satt där resten av dagen faktiskt. Det var otroligt skönt! Sen åkte jag hem. Tack för dagen tjejer!
Idag ska jag, mamma och min mormor besöka mammas faster som ligger på sjukhus.



Jag just nu

Kommentarer
Frida säger:

hihihi, yeey :D kände för lite rosa helt enkelt..



men fuck tescho, får väl fixa tillbaks den.. tkr bara att hennes ikon är så ful haha x) <3

2010-06-29 | 22:41:27
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/
H A J A N J A B A R ☮ säger:

nja varmare än vanligt, 17 grader kanske :)<3

2010-07-02 | 14:08:45
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback