8e juni

Hejhej, ska alldeles strax hoppa in i duschen men först tänkte jag skriva kort om dagen.
Idag har jag varit otroligt trött och seg, förstår inte varför... Aja, vi hade teckenspråk första lektionen. Eller jag, lektion och lektion - vi spelade kubb! Råkade fälla kungen på mitt FÖRSTA kast... Hehe, oops.
Efter vi hade spelat kubb spelade vi in hela dagen, bland annat hos mig vilket var lite pinsamt... Alltså, inte att ha klassen hos mig utan lärarna... (!) Det gick i alla fall bra med filminspelningen, imorgon är vi klara. Det har varit väldigt kul! :)

När vi hade slutat för dagen kom jag på att jag inte tog med mig jackan tillbaka till skolan, och det regnade ute. Lyckat. Haha, det var inte så kallt som tur var. Jag hade sällskap med en gammal vän, Tina, hem. (Hon bor ju på samma gård) Hade inte träffat henne på ett bra tag så det var kul. ♥
Skriver mer efter duschen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback