9e juni

Hejhej, skriver lite medans jag inte har inspiration till novellen... Måste blir klar ikväll för imorgon kommer Frida hit efter skolan då vi på kvällen ska äta på Hard Rock café med världens finaste klass... ♥
Idag har det varit lite... Ledsamt... Hehe. På morgonen fixade vi med filmen och så tog vi kort till skolavslutningen. Efter det hade vi bild där vi fick tårta av vår bildlärare (alla nior får det, tradition! hihi) och så packade vi ner våra målningar och allt vi har gjort i nian, vi kladdade självklart på våra "stora kuvert" vilket resulterade i ett gråtkalas... Haha.
Jag skrev "Jag älskar dig bästa vän♥ /Anna" på Olivias och så började hon att gråta och då började alla andra att gråta... Vi grät hela lunchen! Det var riktigt jobbigt, jag älskar min klass och jag kan inte förstå att vi snart inte kommer att träffa varandra varje dag. Alla bor ju så himla utspritt också! Vi måste hålla kontakten och träffas flera gånger i sommar! Om vi inte gör det så vet jag inte vad jag gör... ♥



Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

:(<3

2010-06-10 | 00:10:46
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback