Bröllopsfixaren



Sitter och myser framför Bröllopsfixaren med Jennifer Lopez. Har inte sett den så jag hoppas att den är bra. Det blir att lägga sig direkt efter filmen slutar då jag och min familj ska åka till Ulricehamn för att gå på en kattutställning imorgon. Vi ska kolla ifall vi är allgergiska mot katter, vi älskar ju djur och vi tänkte att ha en katt är ju helt annorlunda mot en hund. Så vi får se om vi skaffar katt till hösten, eller inte. Hur som helst kommer jag alltid att älska Lotta och det finns ingen som någonsin kommer att kunna ersätta henne, så är det bara. Men vi älskar djur, som sagt och det är fruktansvärt tomt och tråkigt nu. Det återstår att se hur det blir med det, men först ska vi njuta av en härlig sommar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback