1a juni - SOMMAR

Sommar, sommar och sol... Idag har det varit toppenväder, passar ju bra nu när det äntligen är sommar - på riktigt. Åååh vad härligt! Hihi. Idag har jag haft teckenspråk, fick dock inte veta vad jag fick för betyg på provet men jag vet att det gick bra i alla fall, sen tittade vi på en film, satt och chillade på skolgården under lunchrasten, hade NO utomhus och så spelade vi fotboll på idrotten. Jag hatar fotboll. Blä. Haha, när jag kom hem gjorde jag ingenting. Var lite nedstämd då det, imorgon, har gått tre veckor sen Lotta lämnade oss. Kan någon snälla hämta henne?! ♥

För ett litet tag sen gick jag och mamma på prommis i det fina vädret, kom på andra tankar. Det är bra.
Har fotat dagens outfit för en gångs skull, alltså jag brukar fota dagens outfit men så glömmer jag att lägga upp dem... Hmm... Nu ska jag göra det i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback