18e juni

Hejj, håller på med ett skolavslutnings-inlägg med bilder och lite text om skolavslutningen. Min dator är lite (mycket) seg så det tar en stund att ladda upp bilder. Datorn dog förresten förut, blev skiträdd och så fort datorn fungerade igen så kopierade jag allt på datorn till hårddisken. Nu kan datorn dö så att en laptop hittar hit... Haha. De senaste dagarna har jag varit helt... Tråkig. Tråkig och sjukt trött. I onsdags segade jag jättelänge innan jag, mamma och pappa åkte till Frölunda torgs zoo-affär och hämtade Kattunge-paketet mamma beställt, det är en kattlåda med spade, kattmat och godis, två små leksaker, två sjukt gulliga skålar till mat och vatten och kattsand. När vi ändå var där köpte vi en borste och två leksaker...

Igår åkte jag, mamma och Daniel till Frölunda torg och kikade runt. Kom hem med ett linne i en modell jag letat efter jättelänge, en finfin tunika, ett par trosor och ett skärp. När vi kom hem rensade jag skrivbordet och så monterade pappa ihop det nya skrivbordet. Har även slängt alla gamla tidningar, nu har jag bara kvar tidningarna från 2010 och några tidningar med bra artiklar i. Har lite separationsångest när det gäller saker och ting så det var starkt gjort! Hehe...

Idag har jag inte gjort någonting, men imorgon blir det en tripp till Ikea för att köpa det allra sista till rummet och sen är det ju bröllopet! Det får man inte missa, eller ja. Jag kanske bara tittar en stund för det har varit så himla fint väder de senaste dagarna. Så jag kanske varvar mellan bröllopet och balkongen. På söndag kanske jag ska träffa en vän i alla fall och så ska det vara resten av lovet.
Puss hej.


Efter skolavslutninen.

Kommentarer
anonym säger:

sjugde du i skolavslutningen ?

om du sjungde kan du lägga upp en video klipp ?

2010-06-21 | 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback