11/03-2010

ÅÅÅÅÅH!! Jag blir galen! Dagen började jättebra, satt och åt en god frukost. Och vad händer? Jo, det känns som om någon slår magen - innefrån. Jag tänker inte mer på det och går för att borsta tänderna, vilket knappt gick då jag stod dubbelvikt av magsmärtan. Rusar in till mitt rum och lägger mig i sängen under täcket.
Skulle precis försöka ta en tablett efter många om och men, men då mår jag plötsligt jätteilla och känner hur det är påväg. Usch. Satt på golvet vid toaletten i ett par minuter och då försvann det. Bäddade ner mig i sängen ett tag innan jag bäddade ner mig i soffan. Tittade på Tokio Hotel TV med Lotta i famnen. Nu mår jag mycket bättre men är väldigt trött.
Ska plugga sen, jag MÅSTE gå till skolan imorgon. Jag tänker inte låta en j*vla m-värk hindra mig!

Har inget mer att skriva, puss.

Kommentarer
Madde säger:

Självklart! jag lägger upp en bild nu :)

2010-03-11 | 16:36:35
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/MittLiviBitar
Madde säger:

Dom är riktigt snygga och sköna! dock lite korta i benlängden, men de är inget man märker i sommar när man hra dom till ballerina/klackar :D Köp dom!:D

2010-03-11 | 21:07:18
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/MittLiviBitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback