12/03-2010

Hejhej, kom hem för en stund sen efter en kul skoldag.
Hade no-prov, okej det var inte så kul. Men jag tror att det gick bra, hoppas det i alla fall.
Hade drama, egentligen skulle alla redovisa sina presentationer idag men ingen var klar... Hehe.
Sen hade vi svenska där vi skulle fortsätta på novellerna, idag hade jag dock ingen inspiration så att jag skrev var två meningar... Hmm...
Sen var det lunch där vi skulle äta äckliga fiskbullar och fiskpudding. Jag tog fiskpudding för jag trodde att det skulle vara godare än fiskbullar, öhm... NOT.
Det var lite roligt när en lärare (en tjötig!!) kom och korsförhörde Frida om hennes kamera... Haha, kunde nästan inte hålla mig för skratt när jag såg hur uttråkad Frida såg ut att vara...
På rasten tränade vi lite på låten till musiken och sedan hade vi elevens val där jag har fotoredigering.
Ja, det var min dag det.
Alla (nästan) elever på skolan är så härliga! :) Kommer att sakna skolan. <3

Ska till Frölunda Torg om ungefär en timma, ska mysa lite med Lotta som ligget så skönt i mitt knä.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback