17/03-2010

Hejhej, skriver ett snabbt inlägg innan jag måste tillbaka till andra världskriget! Igår skrev jag ingenting då mitt internet helt plötsligt slutade att fungera, verkligen superbra när man skriver ett arbete och behöver internet... Blev så förbannad att jag ville slänga ut datorn genom fönstret. Men jag tänkte, nej det hjälper nog inte. ;) Så jag sket i att fortsätta att skriva och tittade på Desperate Houswives som alltid är lika kul!
Igår hade jag nationella proven i engelska, läsförståelse. Hade inte hörförståelse då jag går i en hörselskola. Hade velat prova hörförståelsen men jag glömde bort det... Hehe. Fick i alla fall veta av engelskaläraren att det hade gått jättebra för mig. Prickade in alla rätt där man skulle skriva in ord i luckor. Jippie! Är stolt över mig själv! :)
På idrotten hade jag och Felicia N lektion, oväntat och oförberett - därav en helt okej lektion. Det var oväntat för att lärarna hade planerat en innebandylektion och jag och Felicia hade tänkt ha en innebandylektion, så de la över allt ansvar till oss istället. ;)
Ja... Idag hade jag engelska, SO, bild, tyska och matte. Helt okej lite halvseg dag med äcklig mat i bamba. Jag tar alltid grönsaker, varje dag är grönsakerna jätteäckliga men idag tog jag broccoli och det var gott! Chockerande gott! Skulle gå för att ta mer, men då var det helt plötsligt skitäckligt. Vad gör bamatanterna egentligen? ... Haha.
Ja som sagt arbetar jag med andra världskriget, engelska. Har det sista nu och sen är jag äntligen klar.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback