26/03-2010

Hejhej! Har precis ätit middag. Quesadillas, gött.
Idag hade jag NO, drama (presenterade dock inte idag, vi gick över tiden), svenska och elevens val som faktiskt är ganska tråkigt just nu... Sorry Frida, men jag kan typ allt... Vill röra på mig. :p
Efter skolan hade jag inget att göra så jag följde med mami och mommo till Ikea för att kika lite, sedan tvingades jag in i trååååkiga rusta och jysk. Loggade in på msn i mobilen men alla som var inne var upptagna, sen när en person väl var online så skulle den personen logga ut. Lyckat. Haha.
Har som sagt precis ätit, lyssnar på musik. Härligt, härligt!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vad jag än gör tillbringas i alla fall med en Ben & Jerry glass, halfbaked såklart. Mumma.
Imorgon ska familjen åka till turistmässan, kul! Sen har jag ingen aning vad jag ska hitta på, får se.
Küsse<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback