29/03-2010 - snart vår på riktigt! :D

Hejsan! Sitter i min nya skrivbordsstol och ska plugga lite.
Igår gick jag och la mig runt 10 över elva, var inte ett dugg trött men tillslut somnade jag och det var skönt det! Slöjd, helklass i svenska, SO, matte, musik, svenska och liiiiiite matte igen är det jag har haft idag. En tråkig dag som lyfts upp av mina sköna vänner i klassen. Love you guys!

Snackade precis med Olivia på mobilen, alltid lika sjuka konversationer! ;)
På tal om mobil och så: Frida - kolla mobilen! Måste veta om vi ska ha matsäck eller inte imorgon. Haha, vad barsnligt det låter! Vi ska nämligen gå på skolbio imorgon och jag vet inte om vi ska ha matsäck med oss eller inte. Har för mig att vi skulle det, så typiskt kannebäck att alltid komma i tid till idrotten. Blä. Hehe. Fast idrotten har varit mycket roligare än vanligt på sistonde, men det kommer nog att förändras igen för en anledning... Ni i klassen vet vad jag menar...

Hur är vädret hos er? Nu när jag tittar ut genom fönstret skiner solen och molnen tycks försvinna. Det gillar vi! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback