8/03-2010

Hejhej!
Sitter och lyssnar på musik efter en helt okej skoldag.
På slöjden gjorde jag nästan ingenting, jag gör ju hotpants och jag ska ha Tokio Hotels logga på ena låret på framsidan och så ska det stå "Tokio Hotel" på rumpan (yeah!) men det fanns inget bra typsnitt. Får väl hitta ett på Picnik! Men jag blir nöjd i alla fall, det är rosa velour (mjukt och najs) med svarta sidenband runt. :) Efter slöjden var det Engelska där vi håller på med tråkiga Andra världskriget, sedan SO där vi jobbar med Göteborgs historia (det e la gött! hihi), ehm.. äcklig lunch, matte, musik & svenska.
Tråkigt nog fick Olivia åka hem på mattelektionen, krya på dig!

Efter skolan åkte jag till Frölunda Torg och gav Jasmine ett USB-minne med bilderna, nästa gång vi ses ska hon ha lagt in hennes filmer. Smart va!
Ja, har inte gjort så mycket mer.
Imorgon är det studiedag. Skönt! Imorgon ska jag:

• Jobba med matte
• Jobba lite med engelska
• Fixa med en ny design...
• Blogga!
Främst... Ha sovmorgon!

Nu ska jag fixa lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback