Iyaz - SOLO

Dagens humör: Konstigt.
Dagens mående: finfint, förutom yrseln jag hade i förmiddags. :(
Dagens borde: borde ha flyttat alla kläder från fåtöljen till garderoben och byrån, men det går inte att gå dit... Så det så.
Dagens frisyr: utsläppt all day long
Dagens klädsel: svarta tights, linne och min gråa cardigan + mina snörskor & kenza jackan på det.
Dagens planer: kvällens planer? msn tror jag. :)
Dagens vill ha: alldeles för mycket...
Dagens längtan: I have no idea.
Dagens fundering: varför laddar aldrig folk upp bilder på bdb längre?
Dagens beroende: musiiiik! Love.
Dagens tråkigaste: att jag inte har haft något kul att göra.
Dagens webbsida: Även om ingen tycks lägga upp något så får jag säga bdb.
Dagens låt: Iyaz - SOLO. En av de absolut bästa låtarna just nu! Gotta love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback