Today

Hejhej, ska strax gå och duscha.
Det blev inte mycket till plugg idag kan jag säga, hade planerat vad jag skulle göra. Men jag fick veta att vi skulle till mormor imorse, inte kunde jag säga nej - det ville jag inte heller. Har även varit på inte-så-bra humör idag då jag är lite ledsen för en sak... Jag hoppas och tror att det inte är något allvarligt.<3

Hos mormor var det som alltid kul, + så hade Yvonne med sig en massa kläder. wihoo! Tyvärr var de flesta kläderna i storlek S men jag ska sy in dem! :) Och en kofta ska jag använda som vårjacka, jättesöt a-linjeformad rosa sak!
Vi åkte till Frölunda Torg efteråt där jag köpte ett par svarta leggins/tights. Mina gick ju sönder när jag ramlade... Har fortfarande blåmärken...  Men nu har jag ett nytt par i alla fall.
Vi kom hem ganska sent och åt middag och åt glass till efterrätt. Mums.
Men vi skulle vara färdiga med engelskan på torsdag har jag för mig.. ? Så jag behöver kanske inte stressa?



Kommentarer
Lisa ツ säger:

Vad fin du är! :D <3

2010-03-15 | 21:14:37
Bloggadress: http://nanaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback