02/03-2010

Hejhej!
Sitter i mitt rum och kikar på asos. Grymt snygga kläder & accesoarer! Love!
Igår fungerade inte internet riktigt som det skulle så jag hann inte skriva ett inlägg, men i skolan tittade vi på film (Fighter) den var helt okej, efter filmen var det lunch och sen skulle vi diskutera filmen i olika grupper. Sen hade vi musik och sedan skulle vi ta en lag och hitta på en passande bild till det (vi ska fota bilderna imorgon).

Idag tog vi två foton (Hajans & Fridas, bilderna blev bra!). Lite pinsamt dock, när vi tittade på bilderna, att Lasso såg en sjukt konstig bild på mig... Vi hade Fridas systemkamera. Piiiniiiigt! Hehe.
"Fotograferingen" gjorde vi på ungefär 40 minuter, tror jag? Sedan skulle vi gå till spårvagnen för att åka till Världskultursmuseet. Vi har en backe upp till skolan och precis innan backen börjar (alltså uppifrån) så halkade jag på isen och skrapade upp ena knäet och fick ett blåmärke i ett finger. Jag visste inte att jag hade skrapat upp knäet så jag gick ner för backen med vännerna, lite skakigt sådär, och så kikade jag på knäet och då ser jag hål på mina favorittights! Då kikade jag i hålet och ja, jag blöder, ganska mycket.
Då tänkte jag och Frida gå upp till skolan igen och sätta på ett plåster (såklart) men då kommen en lärare och säger att vi inte hinner det, så hon hämtar massa papper som jag tydligen ska vrida om knäet när jag är i SPÅRVAGNEN. Pinsamt? Frida hittade som tur ett plåster i sin plånbok som jag fick. Har faktiskt fortfarande ont! :(
Aja, på världskultursmuseet skulle vi kolla på en utställning som heter Jag vill ju bara ha respekt, om våld och mobbning bland oss ungdomar. Det var ganska intressesant, men jag vet inte om man kan kalla det för utställning. Det var ju typ ingenting... Haha.
Vi åt massäck på deras STOOORA trappa, gött!
Efteråt åkte vi till Frölunda Torgs bowling, där vi skulle spendera idrottstimman. ROOOOLIGT! Jag slog mitt rekord, eller... Jag vet inte om man kan kalla mina förra slutpoänger för rekord-material. Haha! Men nu fick jag över 100!! Wohoo. Det är ingenting jämfört med Olivia som fick över 200! ;)
Det var kul i alla fall. Efter "skolan" åkte jag hem och tvättade rent såret och lade på ett plåster, sedan var det vårdcentralen IGEN. Jag kommer inte ihåg om jag har berättat om min vänstra häl? Jag har i alla fall ett sår, det ser ut som ett litet hål typ, som blöder ett tag sen försvinner det och sen kommer det tillbaka osv. osv. Så har det varit sen förra året. Förra veckan började det igen och ni kan inte ana hur less jag var.
Jag fick i alla fall veta att jag har en vårta i foten men eftersom det blöder ska jag få en remiss till Östra sjukhuset. Läkaren trodde i alla fall att jag inte behövde operera bort den. Hoppas inte det!
Det känns som om jag borde bo på ett sjukhus! Hahaha, med tanke på den senaste veckan! Ögoninflammation (helt borta nu! :D), vårta i foten, sår på knäet & snart kommer världens roligaste vecka. OHMYGOSH!! Haha!
Får väl trösta mig med helt nya avsnitt av the Simpsons klockan åtta och Desperate Housewives klockan nio. Toppen! Åh vad jag har längtat efter D.H! :)

Nej, nu ska jag fortsätta dreggla mig igenom asos hemsida... ;)<3
btw: NU ÄR DET VÅÅÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback