7/03-2010 - Grattis mami!

Jag började med bild-inlägget tidigt i förmiddags, min dator har varit väldigt seg och konstig de senaste dagarna. Har typ inte kunnat göra någonting. :(
Aja, nu har jag äntligen laddat upp bilderna. Har mååånga fler men jag kan visa de en annan dag, det blir så mycket annars.

Idag vaknade jag runt tio efter härliga drömmar om Bill Kaulitz... :)
Steg upp och åt frukost tillsammans med familjen, grattade mamma på födelsedagen och gav henne presenter. Hon fick en skitsnygg lampa och en påse med hennes favoritgodis. Hihi.
Jag tog på mig kläder och fixade håret innan mormor kom för att fira mammas födelsedag med oss.
Hade inget speciellt på mig, jeans & min nya Bill Kaulitz - tisha som jag köpte i fredags. Love.
Vi åt en hemmagjord Budapest-bakelse, inte så god... Mami fick jättefina smycken av mormor, lite avis blev man allt...
När mormor gått hem åt vi en god middag och sedan dess har jag kämpat för att få datorn på min sida. Svårt!
Just nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, hänger inte riktigt med eftersom jag missade ganska många avsnitt i slutet av förra säsongen och nu hade jag missat nästan ett halvt avsnitt. Smartobert här!
Klockan åtta ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det Project Runway vid niotiden, jag & mami spelar in det. Där är vi i alla fall smarta! Hihi.

Nu tänkte jag fota dagens outfit, och försöka lägga upp den och andra outfits.
Puss<3


Hur söt får man bli? Lottapotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback