19e maj

Idag stannade jag hemma, ska göra det resten av veckan också. Det är för j*vligt. Inte för att klaga (det finns ju de som har det betydligt mycket värre!) men jag har verkligen jätteont i magen (m-värk, vilket när jag har det lägger till fler elaka grejer såsom yrsel och gör så att jag blir skitvarm) och foten is killing me. Så, även om jag inte hade haft det här tjejiga (...) så hade jag ändå haft väldigt ont på ett eller annat sätt. Äsch, nu lägger  vi det åt sidan tycker jag.

Idag har det gått en vecka sen Lotta avlivades. Idag har jag inte gråtit någonting, jag har mest kännt mig tom. Tom som in i h*lvete. (Ursäkta ordvalen idag...) Det känns så konstigt att jag inte kommer höra hennes små tassar mer, eller få titta in i hennes vackra bruna ögon, eller få pussa på hennes bedårande nos. Jag skulle kunna skriva en hel radda med saker jag saknar med henne. Någon gång i helg, om jag orkar, ska jag lägga upp ett inlägg bara med Lotta. Bilder från när hon var en liten pluttis till förra onsdagen... När Zion kommer på söndag får han trösta mig. Jag undrar hur han kommer att reagera nu när Lotta inte är här. Jag vill faktiskt inte tänka på det mer, jag har ingen ork till att gråta vilket jag kommer att göra om jag fortsätter skriva, så jag sätter stopp här och passar på att gratta pappa på födelsedagen! Grattis! :)
<3


Den här bilden togs när vi rensade vi min byrå och så hittade vi denna mysiga sjal och virade in sötnosen... Hihi ♥ ♥ ♥

Kommentarer
sara säger:

jätte fin blogg :)

2010-05-20 | 16:12:37
Bloggadress: http://hheysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback