2e maj

Hej bloggen! Duschade för en stund sen och har fört över alla bilder som jag tagit på sistonde till datorn så jag tänkte lägga upp en massa bilder här om en stund.
Men först; idag vaknade jag vid tio, åt frukost och sedan pluggade jag en stund. Vid tolvtiden kom min moster och då satte vi oss på balkongen och fikade (det var hur varmt som helst, gött!) innan vi åkte till Ikea.
Vi köpte lite grejer till mitt och Daniels rum. En vit malm-byrå och en vit expedit till mig. Nästa gång ska vi köpa ett skrivbord, en lampa och en massa piff piff såsom korgar och sådant till expediten. Nice! Jag längtar tills jag ska röja och få bort all skit!

I fredags åkte jag ju hem till Frida, det var lika kul som vanligt! Ändå så gjorde vi inget speciellt, vi spelade Europaspelet, kikade lite på internet, köpte godis och hyrde film (det började ösregna på vägen hem, kul.) osv.
Vi hade tänkt gå till brasan men vädret var ju ingen höjdare så vi tittade på Paranormal activity istället. Jag säger bara en sak: USCH! Det var nog den läskigaste film jag sett! Man kunde inte skrika för man satt helt paralyserad, det slutade med att jag och Frida satt bakom två stora kuddar och sa "jag vågar inte titta, jag vill inte..." haha. Efteråt var vi tvungna att titta på en lättsam film sen gick vi och la oss i sängarna och tjötade lite innan vi sov. Jag vaknade halv tolv igår, superduperskönt! Vid tolvtiden åt vi frukost och sedan åkte vi till Kungsmässan vid två. Jag hittade en superfin volangkjol på Zara men jag var lite osäker så jag väntade med den och köpte två nagellack istället. Ljusblått och ljusrosa. Det gillar vi! Jag ska ringa till Zara och fråga om de har kvar kjolen, för jag blev verkligen fast för den.
Ja, vid femtiden hämtade pappa och mamma mig och så tittade vi på film på kvällen.
That's it. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback