6e maj

Hejsan svejsan! Sitter och skriver på min recension till imorgon, ska duscha sen ikväll och bara slappa.
Idag hade jag tyskaprov, det gick helt okej-bra typ. Det var mycket svårare än vanligt, kanske för att det var prov på alla kapitel? Man glömmer ju lite... Jag hoppas i alla fall att det gick bra! Förutom det har skoldagen varit som vanligt. Skulle egentligen följa med Frida och Olivia till stan idag men eftersom jag fick en hård boll i huvudet på idrotten så orkade jag inte det. Haha. Nej men det gjorde jätteont! Blev yr och har fortfarande huvudvärk! Hajan var jättesöt när jag blev träffad: "Kan någon hämta is?!" ;D
Eftersom jag inte gjort något speciellt så har jag inget mer att skriva, har ett inlägg planerat i alla fall.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback