23e november 2010

Hejhej! Önskar att jag kunde säga att jag blev frisk över natten men det skedde tyvärr inte. Febern är högre och jag har haft flera yrselattacker idag. Bläää! Mamma har så snällt tagit hand om mig och köpt vitamin-tabletter som ska hjälpa förkyldningen att försvinna, choklad och Sofi's Mode. Bättre mamma får man leta efter! :)

Istället för att sitta och tycka synd om mig själv tänkte jag spela något dataspel, bäst när man är sjuk ju! Eftersom jag tittade på hela Julens hjältar [julkalendern från 99] igår kanske det blir just det spelet! Haha, har haft det spelet så länge jag kan minnas... Julens hjältar måste vara den gulligaste kalendern ever!

Förresten har det snöat inatt/idag och nu ligger det ett härligt snötäcke ute. Mys!
Take care!


Antagligen är internet segt på grund av att det har snöat så mycket för det går vääääldigt segt här och det går inte att ladda upp bilder. Aja. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback