24e november 2010

Hejhej, ute är det ännu vitare än igår och jag har tillbringat dagen med att titta på ännu en julkalender, När karusellerna sover, som damp ner i brevlådan imorse. Har hunnit till avsnitt 13, egentligen hade jag kunnat vara vid 18 men mamma är och gör ett ärende och hon vill också se. :) Mamma har jätteont i ryggen så vi tar hand om varandra, sjuklingar! Haha. Nej, nu får hon komma tillbaka. Kaninen är ju så otroligt söt!

Just det! Nu är det bara en månad kvar till julafon och på söndag är det första advent. Jag längtar! Hela december är helt underbart mysig! Det är utan tvekan min favorit-högtid. Vilken är eran?


Jag just nu, sliten med äckligt fett hår och magont.
Puss!


Kommentarer
Johanna säger:

Ja snart är det jul! :)

2010-11-26 | 17:14:06
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback