21e oktober 2010

Hejhej bloggen! Nu är jag tillbaka efter en ofrivillig bloggpaus. Gymnasiet är verkligen inte som grundskolan, även om man så önskar det. Efter skolan är jag jättetrött då det tar ungefär 50 minuter att åka dit/hem och då är det läxor på tur. Var inte riktigt beredd på den stora kontrasten mellan nian och första ring (det har ju funnits en del som säger att det inte alls är så stor skillnad) så jag har inte haft lust att blogga. Alls. Men nu när jag vant mig, lite i alla fall, är det dags för nya tag! Fotona från min kamera har överförts till en hårddisk, ska föra över de bilderna till min dator i helgen tänkte jag. Så det är jag JÄTTEGLAD över. Det är bilder från Berlin, Göteborgskalaset, Tokio Hotel-träffen, massa bilder på Nico och andra härliga bilder.

Har en del att berätta om men det tar jag inte nu, idag har jag nämligen varit på en tillställning av det tråkigare hållet. Begravning. Det var väldigt fint dock, Amazing Graze sjöngs av en duktig solist och en släkting läste en väldigt fin vers. Vila i frid. Efter cermonin fick jag träffa ett antal släktingar som jag aldrig träffat förut, trots omständigheterna var det väldigt kul. 

Nu ska jag bara chilla lite och måla naglarna. Imorgon har jag bara ensamble på 2½ timme, efter skolan ska jag köpa tjocka tummvantar! Det är ju så kallt nu, det snöade till och med imorse! Det lade sig också, tidigt! Pusspuss <3


Jag och Hajan när vi sjöng "Summer of 69" med klassen på skolavslutningen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback