25e oktober 2010

Hejhej! Dagen har tillbringats i skolan, ofcourse, med låtskrivning på ensambeln, negativa tal på matten och översättningen på "Help" på svenskan. Det var en helt okej dag, lektionerna var väl inte de roligaste (och låtskrivande är inte helt lätt...) men massa skämt gjorde dagen klart mycket roligare. Speciellt under mattelektionen... Jag måste bara skriva dem...

Katt åt stol - satt i halsen.

Katt åt lampa - lös i magen.

Katt åt linjal - mätt i magen

Bara sådär är det väl inte så jättekul men om man säger de högt är de hysteriskt roliga... Haha.
I alla fall, jag kom hem från skolan vid halv fem och sedan dess har tiden bara flugit iväg. Jag har inte ens gjort något? Aja, nu ska jag göra något i alla fall så puss puss


Kommentarer
Veronica Eriksson säger:

Sv: Va kul med läsare som går bak i arkivet! Det uppskattas :)



Bilderna är nog tagna med en Canon EOS 1000D kan jag tänka mig, använde mig mycket utan min syster system kamera då så jag tror dom är tagna med den!



Jag rekomenderar den verkligen, den är en riktigt bra systemkamera för nybörjare och kan ta fantastiska bilder med rätt objektiv. Så om du vill ha en systemkamera som är Canon, sattsa på den!

Kram :)

2010-10-25 | 18:58:12
Bloggadress: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback