9e oktober 2010

Hejhej! Igår var jag också hemma, magonten hade gått över men jag hade jätteont i halsen och den enda lektionen jag har på fredagar är ensamble. Det är inte så bra att sjunga om man har så ont i halsen som jag hade, några timmar efter jag tagit en halstablett blev det bättre så det var skönt! :)
Idag gick jag upp kvart över 6, vi skulle ju till Ullared idag! Vi kom dit vid niotiden efter en och en halv timmes biltur. Jag hittade inte så mycket och det var väldigt mycket folk så det var väldigt mycket vi missade.
Men det jag hittade var en rejäl borste, hårsnoddar, ett diadem, två nagellack, en film och en skön morgonrock. Inte kul eller hur? Men vi har köpt lite julklappar till Zion och Nico! Jag hittade en sjukt söt julstrumpa där det står "God Jul missen", vi köpte godis och en leksak som vi ska lägga där i på julafton. Sen köpte vi en del till Zion. :)

När vi kom hem var jag så trött att jag nästan inte kunda hålla ögonen öppna så jag lade mig i min säng, under täcket med Nico vid fötterna. Mys! Nu ska jag snart äta, puss!



Kommentarer
Melina säger:

Söt blogg :)

2010-10-09 | 20:40:08
Bloggadress: http://mmelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback