28e oktober 2010

Hejhej bloggen! Har inte bloggat på grund av plugg, i tisdags blev det matte och igår arbetade jag med samhällskunskap (privat ekonomi, kul!) Det sistnämda arbetade jag med från klockan fem till halv tolv... Hade för mig att inlämningen var veckan efter lovet. Det var det inte... Haha, men jag blev väldigt nöjd ändå! Gött det! Imorse hade jag sjukt ont i magen, mer än vad jag någonsin har haft faktiskt... Det blev lite tårar... Fasen vad ont det gjorde! Men jag pallrade mig till skolan ändå, ensamble'n gick åt helvete för mig då jag hade väldigt ont i magen och fortfarande är jättetäppt i näsan (kan knappt andas ibland...) men jag åkte till skolan och försökte i alla fall. Det är jag stolt över. Jag stannade inte hemma utan jag åkte en timme bort. Det säger väl ganska mycket om hur bra min klass & skola är? :) Det blev bättre för en stund sen, jätteskönt!

Nu ska jag titta på rosa bandet galan och torka håret.
Puss puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback