4e oktober 2010

Hejsvejs! Igår skulle jag åkt med till min moster och sedan eventuellt åka och kolla på en begravningsklänning. (Det är en i min närhet som har gått bort, tråkigt. :( ) Men eftersom jag var så himla yr, hela dagen (wierd) så stannade jag hemma. Sket i dansen också, tänkte att det inte kunde vara bra att dansa när jag är yr eftersom danserna vi dansar innefattar väldigt mycket snurrande...

Idag har jag haft ensamble vilket gick lite sisådär. Har fortfarande ont i halsen så det lät ju inte så jättebra... Jag har även haft matte och svenska vilket var väldigt segt. Kom hem vid halv 5 idag så jag är väldigt trött och seg.
Just det! Min mamma har aldrig varit ett stort fan av ullared (trots att hon bara har varit där en gång för typ tjugo år sen, hehe...) Men jag har lyckats få henne att vilja åka dit så i helgen bär det av! Vi kommer att åka ganska tidigt på morgonen men det blir ju inte "äckligt" tidigt då vi bor ganska nära. Toppen! Vet ni hur jag fick henne att vilja åka? Jag var inne på en blogg som hade varit på ullared och lade upp bilder på deras julsortiment, visade detta till mamma och man skulle nästan kunna stoppa in massa saker i munnen så som hon gapade! Haha! Kul ska det bli i alla fall! Nej, nu ska jag sätta på mig myskläder, glo på tv och ladda batteriet till systemkameran!


Jag och Frida på Göteborgskalaset i somras. Fotot är taget av söta Olivia! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback