14e september 2010

Hejhej! Anledningen till att jag inte bloggade någonting igår var att internet strulade ett tag, men nu är jag här igen! Jag har precis pluggat på lite olika saker efter en ganska kul dag. Först begav man sig till skolan i ösregnet för att ha musikteori (vi lyssnade på en låt och så skulle vi typ "bryta ned den" genom att bestämma hur låten går, om det kommer en riff eller vers före refrängen och vilka instrument som är med. Det var faktiskt lite svårt för man hörde inte ibland. Men låten var i alla fall grym! Ska lägga upp den strax!). Efter musikteorin hade vi engelska och sedan idrott. Usch. Man skulle kunna tro att man börjar lite sakta men här var det pang på! Först skulle vi springa en massa varv och göra massa konstiga saker, sedan hade vi konditionstränings-stationer som gjorde mig illamående (har inte tränat såhär hårt på ett bra tag!) och sedan när alla var skittrötta och trodde att lektionen var slut då skulle vi ha basket! Okej, typ fem minuter men ändå... Det känns bra nu i alla fall! Och det känns bra med klassen, har inte riktigt kommit i kontakt med alla eftersom jag är så äckligt blyg men de som jag har kontakt med har jag jättekul med! :)

Snart blir det att hoppa in i duschen men först ska jag läsa ett par bloggar.
Ha en finfin kväll! Puss! (Och krya på dig Fridisen!)
BTW: Igår var det bara två månader kvar tills jag fyller 16!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback