23e september

Long time no see, bokstavligen. Jag har haft fullt upp med att lära mig låttexter, pluggat, hängt med vänner o.s.v.
I helgen sov jag över hos Olivia, vi åt massa gottis framför filmen Last song, efter det satte vi oss på balkongen med parmaskinka & melon och pratade om allt. Bäst! Det var en kulig helg det! I tisdags hade NM1 (Ny musik 1, alltså min klass...) vår första konsert med tema blues. Det gick jättebra och alla var så himla duktiga! Olivia var där och tittade på också, hon köpte choklad till mig hihi. Konserten spelades in så när jag har fått min kopia kanske jag lägger upp filmerna på när min grupp sjöng, om det är okej för de andra vill säga. Hela vägen från skolan - hem log jag jättebrett och var på ett sånt bra humör att nästan ingenting hade gjort mig upprörd. Jag älskar verkligen att sjunga!

Nu när jag har skrivit en riktigt dålig update om vad som har hänt är det dagens händelser som står på tur...
Jo, det hela började med att jag tog på mig min nya höstjacka vilket resulterade i att jag glömde både skåpsnyckeln och kortet som gör att jag kommer in på de områderna där jag får vara, super! Not... Aja, hade sånglektion i början där jag och min sånglärare Helena gjorde andningsövningar, avslappningsövningar och så sjöng jag Umbrella. Det var kul! Sen var det skolfotografering, porträttet i alla fall. Blev jättenöjd! Brukar bli lite halvnöjd men denna gången såg jag riktigt bra ut på fotot! :) Resten av skoldagen ägnades åt matte och samhällskunskap, lite (mycket) halvkul...

Nej, nu ska jag plugga lite inför provet nästa vecka. Det är om politik såklart, blä.
Ha en fin kväll, puss!


Blir inte bra på kort just nu så det fick bli såhär... Haha. Anledningen till att jag har morgonrock på mig är för att jag fryser så sjukt mycket! Brrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback