26e september 2010

God morgon! Igår pluggade jag hela dagen, eller ja... Jag försökte, det finns vissa saker som jag verkligen inte förstår... Ska plugga ordentligt idag i alla fall! Igårkväll blev det fest med några från klassen, var lite off men det var kul ändå. Det blev mycket "djupt" snack med tjejerna, mysigt. Drog hemåt vid halv tolv, mamsen hämtade mig. :) När jag lade mig slocknade jag direkt och gick upp för ungefär en timme sen.

Imorgon börjar vi med det nya projektet, vi skulle få reda på det imorgon men sångläraren råkade avslöja det för mig... Haha. Det är i alla fall 60-tal! Vet inte riktigt om det känns sådär jättekul, hehe. Vilka låtar gjordes på 60-talet?

Just det! Glömde helt bort! Hehe, i fredags var alla ettor (och andra som läser idrott a) på vandring i skogen. Supernajs! Not... Det var nästan meterdjupa lerpölar, kallt och bara allmänt tråkigt. Efter vandringen åkte jag raka vägen hemåt och duschade innan jag åkte till stan och mötte upp världens finaste Frida & Olivia. Fridisen och jag käkade äckligt goda pizzor, aaahh! MUMS! Hihi, sedan gick vi på bio. Vi såg I rymden finns inga känslor, den var sjukt bra! En av de bästa filmerna jag någonsin sett! Och då menar jag inte av svenska filmer, utan alla! Absolut sevärd!

Aja, nu ska jag börja plugga. Ska försöka blogga lite under dagen. Ha en fin söndag.
Puss <3


Foto från när jag, Frida och Olivia var i Stockholm i somras.


Kommentarer
nana lisa nyman säger:

Åååh, jag gillar denna bilden på er. Så söta ni är! :D <3

2010-09-30 | 18:27:49
Bloggadress: http://nanaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback