2a september 2010

Sådärja, nu är det dags för dagens update. Idag har jag haft musik och samhällskunskap, på musiken jobbade vi lite med stämmor. Superkul! På SO'n blev det lite... Musik, när inte läraren var där... Haha. Efter skolan drog jag till stan och köpte ett nytt anteckningsblock, en kjol (Frida, sucka inte nu! Haha!), ett assnyggt linne (to die for!) samt en jättefin topp och en skjorta som jag ska hämta imorgon. Kom hem vid halv sex tiden och var då väääldigt hungrig, det var riktigt gött med mat! Annars har jag bara tagit det lugnt och så, har frusit hela dagen så jag har suttit med en filt runt om mig. Jag hoppas att jag inte börjar bli sjuk! Det vill jag verkligen inte!

Aja, nu ska jag titta på Debatt med mami. Ha en fin kväll. <3

(Btw så bloggar jag från en dator där det finns NOLL bilder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback