5e augusti 2010

God morgon! Vaknade vid niotiden av att Zion hoppade upp på min säng och då kunde jag inte somna om så jag gick upp och käkade frulle. Har glott på tv en stund men nu ska jag plugga lite. Håller mig inne idag för jag har gått och blivit rätt förkyld så jag är lite hängig. Men ikväll börjar dansen så jag hoppas att det blir lite bättre tills dess.

Igår mötte jag upp ett par från klassen vid 6-tiden och åkte tillsammans till en kille i klassen. Det var väl ingen fest sådär, det var mer "häng". Sjukt kul var det i alla fall! Vid åttatiden gick vi till Masthuggskyrkan och satte oss vid muren och snacka. Väldigt mycket skratt blev det! :) Jag känner att jag börjar öppna mig lite mer, det är bra det! Min klass är ju för skön! Vid 10-tiden började jag frysa riktigt rejält (hade ju nylonstrumpbyxor, btw så bytte jag outfit innan jag åkte... Haha!) så då drog jag mig hemåt.
Nu ska jag sätta igång med matten, ha en fin dag. Puss!



Frida, en sjukt sexig version av mig och Fridas elaka tvillingsyrra. Haha! När Frida sov över hos mig sist höll vi på att fjanta oss framför min webcam. Det är ju jättekul! :)

Kommentarer
Frida säger:

såå sjukt snygga är vi! ;) <3

2010-09-05 | 18:59:02
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback